Zit er nog een beetje logica achter, meneer Raaphorst?

Ik kan een lijstje blogs opsommen die op mijn naam staan. De meesten worden ook daadwerkelijk door mij en soms in samenwerking met anderen up-to-date gehouden.

Toch zorgt het vaak voor hoofdbrekens. Met name het verschil tussen mij als persoon en mijn bedrijf. Toen ik me in 2003 inschreef bij de KvK leek een bedrijfsnaam mij leuk. Vandaag de dag zou ik dat waarschijnlijk niet meer doen, hoe leuk Melodiefabriek ook is.

Ook weet ik dat de focus op muziek moet liggen. Simpelweg omdat daar mijn hart ligt. Maar er zijn ook andere dingen die leuk zijn om te doen en soms leveren die ook goed geld op. Maar muziek moet, en moet geld opleveren. Dus daar ligt de focus.

Mijn bedrijf Melodiefabriek is een onderdeel van mij. marcoraaphorst.nl ben ik compleet. Hoewel ik genoeg intieme zaken alleen voor vrienden en dierbaren bewaar. En op internet ben ik aanwezig op alle mogelijke manier. Weet ik veel wat het allemaal voorstelt en wat het mij allemaal brengt? Nee. Maar we zien wel. Volop in verandering.

Zo, dan kan ik nu weer aan de slag met de muziek. Ik werk op het moment aan een leader tune voor Seats2Meet.


Ontvang mijn blogposts per e-mail

Je kunt de frequentie hiervan zelf instellen.


Reacties

2 reacties op “Zit er nog een beetje logica achter, meneer Raaphorst?”

  1. Je bent inderdaad wel veel aan het verhuizen wat het bloggen betreft. Los van de samenwerkingn met anderen, want groepblogs is weer een ander verhaal, lijkt het mij toch beter om zoveel mogelijk op een stek je eigen verhaal te plaatsen. Voordat je onnavolgbaar wordt.

    1. Ja, kan me voorstellen dat dat voor volgers lastig is. Maar goeds, vroeger moest ik stad en land af op zoek naar een adresje waar ze het nieuwste album van zus of zo hadden. Wat dat betreft is internet hooguit een kwestie van 2 of 3 keer klikken en dus een heel stuk eenvoudiger :)

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.