Blog or Die! (1) – een bedrijf heeft een blog. punt!

In het kader van mijn lezing Blog or Die! een serie artikelen over het fenomeen blogs.

Vroeger had je het allemaal keihard nodig: de radio, de televisie, de krant, een groot billboard in een weiland vlakbij Schiphol, een kader in de telefoongids. Zonder dat wist niemand van jouw bestaan als bedrijf af.

Tegenwoordig kun je de spotlights op jezelf richten door een blog te onderhouden. In Amerika word je al jaren voor gek verklaard als je het zonder denkt te kunnen redden, maar ook in Nederland lijkt het kwartje te gaan vallen. Want met traditionele marketing red je het vandaag de dag echt niet meer.

Voor een snelle introductie tot het zakelijk webloggen volstaat de gratis PDF van Debbie Weil uit 2006 (!) nog steeds.

Blogging is…
#1 form of unedited, authentic self-expression

Daar begint het allemaal mee. Regel nummer 1.


Ontvang mijn blogposts per e-mail

Je kunt de frequentie hiervan zelf instellen.


Reacties

2 reacties op “Blog or Die! (1) – een bedrijf heeft een blog. punt!”

  1. Happy Hotelier avatar
    Happy Hotelier

    Hallo fellow Hagenaar.
    De link is dood:-)

  2. @Happy Hotelier: ik zie het. Technisch probleem op ChangeThis. Zal wel spoedig verholpen worden, want mega grote en populaire website.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.