Wat geweldig! Binnen nog geen dag maakte Huub Koch deze video op basis van mijn laatste KlankBeeld Raaphorst.
Update: nu ook op YouTube:
Wat geweldig! Binnen nog geen dag maakte Huub Koch deze video op basis van mijn laatste KlankBeeld Raaphorst.
Update: nu ook op YouTube:
Bepaal zelf de frequentie waarin je mijn artikelen wilt ontvangen (direct, dagelijks of eens per week). De link om dit in te stellen vind je in de bevestigingsmail.
Cool! this is creative commons sharing at its best.
Right on. I am impressed. Within one day!
It’s all about the makers Robert…
More to come. Bert and I will send you something!
Hey Marco:
I just had an idea.
You have all this great free music.
Why not also upload each song to last.fm?
This will help you get more listeners, and more viral reach. it’s not hard at all to get a last.fm free “label”.
Yes, Robert I should do that. I have tried it some time ago. Need to recheck and redo it :) Thanks for the reminder!
Marco
If you run into any problems, I have “gurdonark” set up as a label.
I can release you on gurdonark records if you have problems getting your own going. Each 12 songs or so could be a last.fm “album”. Hopefully, though, you’ll be able to create the Marco Raaphorst label.
Thanks Robert. I have already created a label some time ago. Will check it. Thanks!
A real 100% Wow!
Nog een dag sneller en je had die bloggie wel gepakt :-)
Ja, Bert! Heel top dit!
Vraag me af of het daarvan afgehangen zou hebben Joek. Maar bedankt :)
Je moet gewoon een gidsfunctie op je log bouwen.
Mensen hebben behoefte aan overzicht.
Misschien eerst een doelgroeponderzoekje doen :)
Bert: goeie tip!
Ik dacht ook aan video’s. Dat ik laat zien waarop je kunt klikken. Maar inderdaad: de doelgroep is een lastige. Of beter: de lezers. Of fans.
Doelgroepdenken blijft raar. Dat ik KlankBeelden ga maken voor mensen die van electronische muziek houden en er dan vervolgens nooit iets van hoor, totdat ik een akoestisch nummer maak. En dan maar denken “oh houden electronische muziekfans misschien ook van acoustische muziek?”
Een blij mens geeft zijn energie door aan anderen. De doelgroep moet je altijd zelf zijn. En dan vermenigvuldigen.
Is de doelgroep een uitvinding van de mens, of zijn apen er inmiddels ook al mee aan de slag gegaan?
Marco,
Kom terug op mijn gepeperde visie, gisteren.
Jouw klank, de tekst, het beeld..(de video)
Dat lijkt erop!
De video voegt toe wat er miste m.i.
Inspirerend!
Mogelijk bedenk ik ook wat voor je.
Peper is goed Jiri!
Ook in kritiek :)
wow… dit is inderdaad creative commons op zijn best. De sfeer van het nummer prachtig in beeld gebracht. Topper!
Mi missi Adjoema yu wortu bin moi
adjoema – de atoombom onder de pepers.
leuk punky beeld!
Wat zijn dit voor beelden die gebruikt zijn? Wie zijn dat?
Tof marco! Ik hoor daar een beetje Henny Vrienten inderdaad. Relaxed.
Is men al klaar voor een zomerhit?
We introduceren de Lentehit!
Groet!
doen jullie maar een cover met peper +. goeie reden voor mij om naar Lowlands te komen :))
We smokkelen je gewoon binnen. Kun je zelf je liedje zingen!
haha, ja dat zou leuk zijn!
ik zeg: doen :))
Peper in je reet! Oh, dat hoef ik jullie niet te zeggen.
Jahaaa, je moet dan natuurlijk gewoon mee! Misschien hebben ze daar ook een kelderbar…
deal :))
Top! De video verrijkt de muziek idd op een erg goede wijze.
ennnn nu 1947 views alleen al op Dailymotion. nahhh :)
Geef een reactie