Veel bloggers hebben geen smaak. Die behangen hun blogs vol met advertenties van producten waar die bloggers schijnbaar zo dol op zijn dat ze hun bezoek graag verleiden daar zo spoedig als mogelijk naartoe te klikken.
Veel bloggers zijn geen doorzetters. Velen zijn ermee gestopt en retweeten nu de blogjes van anderen. Waarvoor dank!
Je hebt ook bloggers die nu alleen nog maar op Facebook zitten. Met deze ex-bloggers moeten we eigenlijk een beetje medelijden hebben.
Veel bloggers snappen niet wat bloggen inhoudt. Zij schrijven zinloze en zielloze meuk. Meuk die ze afgekeken hebben van andere zinloze en zielloze bloggers. Bloggers die er zelf geen reet van bakken maar je wel wekelijks in lijstvorm proberen te overtuigen dat je in 5 of 10 stappen dit of dat zou moeten doen. Vrijwel nooit lees je in die lijstjes het aller aller aller aller aller aller belangrijkste waar je als blogger op moet letten. Het is het enige, de rest doet er niet toe.
When you respect the reader, the content itself is the only relevant medium.
(bron)
Geef een reactie