Vandaag ging de adapter van mijn MacBook Pro stuk. Ineens. Ik keek even op de Apple.nl website wat een nieuwe kostte, 89 euro (!) en vertrok richting winkel. In de winkel bleek inderdaad dat ik een nieuwe moest kopen, alleen stond op het stickertje dat ‘ie 99 euro (!!!) kost. Apple heeft een vaste prijs? De man van de technische dienst snapte het ook niet goed, dus liep ‘ie met me mee naar de verkoopbalie en legde het verhaal daar uit. Vervolgens keek de verkoper mij aan en zei: “neehee, dan kan ik er maar 1 euro op verdienen!”, en trekt daarbij een vieze gore gladde Apple grijns, dat wil je niet weten!
Ik werd kwaad en heb dat laten weten ook! En let wel, ik heb behoorlijk veel pech met deze, nog geen, 2 jaar oude MacBook Pro gehad. Een beetje klantenservice zou ik dan wel verwachten, maar nee. Ik ben toen naar de Mac Store een straatje verderop gelopen die dezelfde adapter, niet in een zakje, maar zelfs in een mooi dichtgesealed doosje (waarvan de doorwinterde Apple fanboys zouden zeggen: “aaaah, zelfs de doos is mooi!”) aan mij konden verkopen, voor jawel, 89 euro.
Apple, totale #fail voor mij. En LJS, Den Haag in het bijzonder!
Geef een reactie